Håndtering av henvendelser har aldri vært enklere. Med Muntra e-henvendelser kan du både sende og ta imot henvendelser digitalt.
Jeg er nysgjerrigMed Muntra blir håndteringen av henvendelser både enklere og mer effektiv. 85 % av klinikkene som benytter Muntra, får sine henvendelser bekreftet innen en uke, og dette reduserer tiden prosessen tar, samtidig som pasientflyten blir bedre. Alle sendte og mottatte henvendelser håndteres på ett og samme sted, med en tydelig og fargekodet oversikt for å kunne se statusen kjapt: sendte, mottatte eller besvarte.
Med Muntras nettverk for e-henvendelser, får du tilgang til flere tusen personer i omsorgsbransjen som allerede er tilsluttet. Når du lager en henvendelse, kan du enkelt søke etter behandlere ved å skrive inn navnet på klinikken eller behandleren. Hvis behandleren du søker etter ikke finnes i nettverket, er det ikke noe problem. Du kan enkelt invitere dine bransjekolleger inn for å benytte tjenesten kostnadsfritt. Hver ny tilslutning, bidrar til å styrke nettverket og forbedre tjenesten for alle brukere.
All kommunikasjon på e-henvendelsesplattformen er kryptert. Henvendelsene håndteres trygt i henhold til GDPR og pasientjournalloven.
Systemet er CE-merket, har dokumenterte prosesser for håndtering av helseopplysninger og er utviklet i henhold til ISO-standarder
Logg på kjapt og sikkert med mobil BankID. Dette garanterer høyt nivå av sikkerhet og sørger for at kun kvalifiserte brukere får tilgang.
Muntras e-resepter er designat for å være så effektivt og brukervennlig som mulig. Med hurtige og smarte funksjoner kan du håndtere henvendelser og resepter på det samme stedet uten vansker. Tjenesten er tidsbesparende og gjør arbeidsflyten smidigere, slik at du kan fokusere på det som virkelig er viktig: å ta vare på pasientene.
Muntra har støtte for samtlige filtyper. Legg ved og del enkelt røntgenbilder via e-henvendelsesnettverket.
Med Muntras hjemmesideverktøy kan du integrere e-henvendelsesfunksjonen direkte på hjemmesiden til din klinikk.
Med Muntras krypterte chat-funksjon, kan du arbeide kjappere og kommunisere direkte med mottaker av henvendelsen.
Muntra automatiserer opprettingen av journaloppføringer, noe som sparer tid og sikrer korrekt dokumentasjon.
Muntras e-henvendelser er kostnadsfritt for alle som jobber med tannpleie. Uansett hvilket journalsystem du benytter.
Har du Muntra journalsystem blir håndteringen imidlertid enda enklere. Muntra automatiserer opprettingen av journaloppføringer. Det blir dessuten enkelt å dele filer og legge ved relevant informasjon i henvendelsen, som for eksempel helseerklæringer og tidligere journaloppføringer. Med Muntra har du alt du trenger for en komplett og effektiv håndtering av henvendelser, på ett og samme sted.
Flere hundre klinikker bruker Muntra i dag. Vi dedikerer oss til å levere verdens beste journalsystem, kundestøtte i verdensklasse, moderne teknikk og verktøy.
Fyll ut skjema nedenfor, så tar vi oss av resten. Vi hjelper deg med å komme i gang med E-henvendelser kjapt og enkelt.
Et moderne journalsystem? Du har sikker mange spørsmål. Finn svar på dine spørsmål om Muntras tjenester. Hvis du ikke finner svar på ditt spørsmål, kan du bare ta kontakt med oss.
Se journalsystemet til Muntra i drift på en live-demo eller opprett en prøve-konto og utforsk på egen hånd.