Send og ta imot henvendelser digitalt

Håndtering av henvendelser har aldri vært enklere. Med Muntra e-henvendelser kan du både sende og ta imot henvendelser digitalt.

Jeg er nysgjerrig
Silhouette of a person walking inside a modern architectural building with warm lighting.

Mindre papirarbeid på kortere tid

Med Muntra blir håndteringen av henvendelser både enklere og mer effektiv. 85 % av klinikkene som benytter Muntra, får sine henvendelser bekreftet innen en uke, og dette reduserer tiden prosessen tar, samtidig som pasientflyten blir bedre. Alle sendte og mottatte henvendelser håndteres på ett og samme sted, med en tydelig og fargekodet oversikt for å kunne se statusen kjapt: sendte, mottatte eller besvarte.

Person running with a book, symbolizing enthusiasm for learning or action.
Hands

Søk og finn behandlere i nettverket

Med Muntras nettverk for e-henvendelser, får du tilgang til flere tusen personer i omsorgsbransjen som allerede er tilsluttet. Når du lager en henvendelse, kan du enkelt søke etter behandlere ved å skrive inn navnet på klinikken eller behandleren. Hvis behandleren du søker etter ikke finnes i nettverket, er det ikke noe problem. Du kan enkelt invitere dine bransjekolleger inn for å benytte tjenesten kostnadsfritt. Hver ny tilslutning, bidrar til å styrke nettverket og forbedre tjenesten for alle brukere.

Calendar icon

Kryptering

All kommunikasjon på e-henvendelsesplattformen er kryptert. Henvendelsene håndteres trygt i henhold til GDPR og pasientjournalloven.

Calendar icon

CE-märkt

Systemet er CE-merket, har dokumenterte prosesser for håndtering av helseopplysninger og er utviklet i henhold til ISO-standarder

Calendar icon

BankID

Logg på kjapt og sikkert med mobil BankID. Dette garanterer høyt nivå av sikkerhet og sørger for at kun kvalifiserte brukere får tilgang.

Girl cleaning teeth

E-resepter utviklet for å fungere som deg – hurtig og smart

Muntras e-resepter er designat for å være så effektivt og brukervennlig som mulig. Med hurtige og smarte funksjoner kan du håndtere henvendelser og resepter på det samme stedet uten vansker. Tjenesten er tidsbesparende og gjør arbeidsflyten smidigere, slik at du kan fokusere på det som virkelig er viktig: å ta vare på pasientene.

Briefcase icon

Dele bilder og filer

Muntra har støtte for samtlige filtyper. Legg ved og del enkelt røntgenbilder via e-henvendelsesnettverket.

Briefcase icon

Hjemmesideverktøy

Med Muntras hjemmesideverktøy kan du integrere e-henvendelsesfunksjonen direkte på hjemmesiden til din klinikk.

Briefcase icon

Kryptert chat

Med Muntras krypterte chat-funksjon, kan du arbeide kjappere og kommunisere direkte med mottaker av henvendelsen.

Briefcase icon

Integrert journal

Muntra automatiserer opprettingen av journaloppføringer, noe som sparer tid og sikrer korrekt dokumentasjon.

Integrert og sømløs journalhåndtering

Muntras e-henvendelser er kostnadsfritt for alle som jobber med tannpleie. Uansett hvilket journalsystem du benytter.

Har du Muntra journalsystem blir håndteringen imidlertid enda enklere. Muntra automatiserer opprettingen av journaloppføringer. Det blir dessuten enkelt å dele filer og legge ved relevant informasjon i henvendelsen, som for eksempel helseerklæringer og tidligere journaloppføringer. Med Muntra har du alt du trenger for en komplett og effektiv håndtering av henvendelser, på ett og samme sted. 

Girl cleaning teeth

Hva synes andre om Muntra?

Flere hundre klinikker bruker Muntra i dag. Vi dedikerer oss til å levere verdens beste journalsystem, kundestøtte i verdensklasse, moderne teknikk og verktøy.

“Blir glad hver dag jag tenker over at vi valgte Muntra! Føles som å leve i fremtiden!”
elin bjrön
Elin Björn
“Etter å ha prøvd fem andre journalsystemer opp gjennom årene, har det vist seg at jeg like Muntra aller best. Det er lett og logisk å bruke, og dessuten moderne og med glimrende kunde-support!”
linn
Linn Pudas
“Lett åt lære seg. Har bare jobbet fire uker med Muntra - men synes allerede det virker bedre enn lignende store systemer jeg har jobbet med. Svært bra kundebehandling, svarene er helt outstandig på ting jeg vil endre eller forbedre”
monica
Monica Hedell
“Svært godt journalsystem! Jeg har vært tannlege i 25 år og jobbet med alle slags system, og ingenting kan sammenlignes med dette, best support ever, første gang jeg har opplevd at mine ønsker om forbedring/utvikling faktisk blir fulgt opp.”
mathias
Mathias Keller
“Kjempe bruker vennlig og god hjelp fra kunde støtte som svarer raskt og relevant. Passer veldig bra for en klinikk som akkurat har starta opp.”
roweid
Roweid Suliman
“Systemet er smart og enkelt. Spørsmål besvares hurtig.”
Alaleh Tarahomi
“Service og support er nesten for bra, alle våre ønsker om funksjonalitet og superkjapp utvikling av systemet har blitt oppfylt, det er dessuten enkelt for brukerne!”
Smiling man in a white shirt, expressing happiness.
Lory Melin Svanborg
“Har nå vært ca 2 år hos dere og prøvd alle journalsystemer men ingen slår Muntra, De som jobber på support er skikkelige flinke så jeg kan bare takke dere masse.”
Smiling man in a white shirt, expressing happiness.
Shahram Hamraz

Kom i gang med
E-henvendelser i dag!

Fyll ut skjema nedenfor, så tar vi oss av resten. Vi hjelper deg med å komme i gang med E-henvendelser kjapt og enkelt.

Vanlige spørsmål

Et moderne journalsystem? Du har sikker mange spørsmål. Finn svar på dine spørsmål om Muntras tjenester. Hvis du ikke finner svar på ditt spørsmål, kan du bare ta kontakt med oss.

Se alle
Kan jag benytte e-henvisning uten Muntras journalsystem?
Hvorfor er Muntras e-henvisning gratis?
Kan jag sende CBCT-bilder?
Kan jeg laste ned henvendelser?
Nysgjerrig på hvordan Muntra kan hjelpe din tannklinikk?

Se journalsystemet til Muntra i drift på en live-demo eller opprett en prøve-konto og utforsk på egen hånd.